To link στάλθηκε στο email σας.

Ήταν αδύνατο να στείλουμε το link στο email σας. Παρακαλώ ελέγξτε το email σας.

Επικοινωνία για Υποστήριξη

Πριν επικοινωνήσετε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, κατεβάστε την τελευταία έκδοση του λογισμικού και ελέγξτε εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.

Τα προβλήματα επιμένουν ακόμα?





Free Support

Η βασική τεχνική υποστήριξη παρέχεται σε όλους τους πελάτες μας δωρεάν μέσω e-mail ή μέσα από το έντυπο επικοινωνίας τεχνικής υποστήριξης.

Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου μόνο σε πελάτες με ενεργοποιημένο το πρόγραμμα Συντήρησης Fine. Ο αριθμός επικοινωνίας είναι +30 2117702197. Παρακαλώ μελετήστε τις εργάσιμες ώρες: εργάσιμες μέρες (Δε-Πα) από τις 10:00 μέχρι τις 19:00.

Τεχνική υποστήριξη παρέχεται επίσης, αν είναι δυνατό, σε χρήστες παλιότερων εκδόσεων των προγραμμάτων μας. Ωστόσο, διατηρούμε το δικαίωμα να σταματήσουμε την τεχνική υποστήριξη σε εκδόσεις με τουλάχιστον δύο διαθέσιμες αναβαθμίσεις σε σχέση με την τρέχουσα.

Το προσωπικό μας στην τεχνική υποστήριξη θα σας ζητήσει τον:

  • Αριθμός άδειας ?

    Πώς βρίσκω τον αριθμό άδειας?

    1. Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO
    2. Στο βασικό μενού,επιλέξτε Βοήθεια
    3. Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος

    Εικόνα

  • Έκδοση προγράμματος ?

    Πώς βρίσκω τον αριθμό της έκδοης του προγράμματος?

    1. Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO
    2. Στο βασικό μενού,επιλέξτε το φάκελο Βοήθεια
    3. Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος

    Εικόνα

  • δεδομένα που περιέχουν το σφάλμαΒοήθεια ?

    Τι πρέπει να συμπεριλάβω στην περιγραφή του προβλήματος?

    Για να έχετε γρήγορη και σωστή υποστήριξη, είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε στην περιγραφή του προβλήματος τις απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις:

    • Πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα?
    • Ποια βήματα προκάλεσαν το πρόβλημα?
    • Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε αυτή την εντολή ή και σε άλλες λειτουργίες?
    • Ποιο λειτουργικό πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας?
    • Τι εξοπλισμό υπολογιστή χρησιμοποιείται(επεξεργαστή, μνήμη, εκτυπωτή)?
    • Χρησιμοποιείται άλλο εξοπλισμό ή λογισμικό που θα μπορούσαν να σχετίζονται με το πρόβλημα?

Πρόγραμμα διαρκής υποστήριξης – Συντήρηση Fine

Αν θέλετε να δουλεύετε συνέχως με αναβαθμισμένο λογισμικό και να εκμεταλλεύεστε τη διαρκή και προνομιακή τεχνική υποστήριξη και .. , εγγραφείτε στο πρόγραμμα Συντήρησης Fine .

Χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες?

Υπολογίστε την τιμή άμεσα στο Online κατάστημα ή επικοινωνήστε μαζί μας.