To link στάλθηκε στο email σας.

Ήταν αδύνατο να στείλουμε το link στο email σας. Παρακαλώ ελέγξτε το email σας.

Έντυπο επικοινωνίας τεχνικής υποστήριξης

Πριν επικοινωνήσετε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, κατεβάστε την τελευταία έκδοση του λογισμικού και ελέγξτε εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.

Δοκιμάστε το λογισμικό GEO5. Δωρεάν, χωρίς περιορισμούς στην ανάλυση.

Το λογισμικό δεν εκτελείται σε συσκευές κινητών. Μπορούμε ωστόσο να σας στείλουμε link για να το κατεβάσετε στο email σας.

Πληροφορίες πελατών

Πληροφορίες

Πώς βρίσκω τον αριθμό άδειας?

  1. Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO
  2. Στο βασικό μενού,επιλέξτε Βοήθεια
  3. Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος

Εικόνα

Πώς βρίσκω τον αριθμό της έκδοης του προγράμματος?

  1. Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO
  2. Στο βασικό μενού,επιλέξτε το φάκελο Βοήθεια
  3. Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος

Εικόνα

Τι πρέπει να συμπεριλάβω στην περιγραφή του προβλήματος?

Για να έχετε γρήγορη και σωστή υποστήριξη, είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε στην περιγραφή του προβλήματος τις απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα?
  • Ποια βήματα προκάλεσαν το πρόβλημα?
  • Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε αυτή την εντολή ή και σε άλλες λειτουργίες?
  • Ποιο λειτουργικό πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας?
  • Τι εξοπλισμό υπολογιστή χρησιμοποιείται(επεξεργαστή, μνήμη, εκτυπωτή)?
  • Χρησιμοποιείται άλλο εξοπλισμό ή λογισμικό που θα μπορούσαν να σχετίζονται με το πρόβλημα?
Συνημένος φάκελος

Αν υπάρχουν πρόσθετα στοιχεία που σχετίζονται με το πρόβλημα, μπορείτε να τα επισυνάψετε εδώ (max 12 MB).

The uploaded files exceeds the 12 MB limit. Remove some of them Πρόσθεσε αρχεία...