Before you contact our technical support, please install the latest version available for you.
Τα προβλήματα επιμένουν ακόμα?
Premium Hotline
Technical support via phone is provided to GEO5 Subscribers and Fine Maintenance (perpetual license) users.
Ο αριθμός επικοινωνίας είναι +30 2117702197. Παρακαλώ μελετήστε τις εργάσιμες ώρες: εργάσιμες μέρες (Δε-Πα) από τις 10:00 μέχρι τις 19:00.
Το προσωπικό μας στην τεχνική υποστήριξη θα σας ζητήσει τον:
- Αριθμός άδειας
?
Πώς βρίσκω τον αριθμό άδειας?
- Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO5
- Στο βασικό μενού,επιλέξτε Βοήθεια
- Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος”
- Έκδοση προγράμματος
?
Πώς βρίσκω τον αριθμό της έκδοης του προγράμματος?
- Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO5
- Στο βασικό μενού,επιλέξτε το φάκελο Βοήθεια
- Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος
- Περιγραφή Προβλήματος
?
Τι πρέπει να συμπεριλάβω στην περιγραφή του προβλήματος?
Για να έχετε γρήγορη και σωστή υποστήριξη, είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε στην περιγραφή του προβλήματος τις απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα?
- Ποια βήματα προκάλεσαν το πρόβλημα?
- Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε αυτή την εντολή ή και σε άλλες λειτουργίες?
- Ποιο λειτουργικό πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας?
- Τι εξοπλισμό υπολογιστή χρησιμοποιείται (επεξεργαστή, μνήμη, εκτυπωτή)?
- Χρησιμοποιείται άλλο εξοπλισμό ή λογισμικό που θα μπορούσαν να σχετίζονται με το πρόβλημα?
- Δεδομένα που περιέχουν το σφάλμα
?
Attach Data Files (*.g..)
It is crucial for us to receive your Data Files with the error.
- Attach Data Files with GEO5 file extension (*.g.. )
Technical support by email
Basic technical support is provided to all our customers through the Contact Form for free.
Technical support is provided to users of the current Edition and to users of the two Editions previously released.
Software Upgrades
The latest upgrades are always available for free to GEO5 Subscribers or Maintenance subscribers. Other customers can get the latest Edition by purchasing a Single Upgrade.
FAQ
Check the frequently asked questions regarding licensing and keys.